КАССА МЕН БАҒА БЕЛГІЛЕУ БАҒАСЫНЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ
Соңғы уақытта азаматтар баға белгілеуінде көрсетілген тауардың бағасы сатушы кассада айтқан бағамен сәйкес келмейтін жағдайлар көбейгені туралы жиі шағымданады.
Валюта бағамдарының өзгеруіне және тұрақсыз экономикалық жағдайға байланысты тауарлардың құны жиі өзгеретіні соншалық, кейбір дүкендердің қызметкерлері (немесе ұмытшақтықпен немесе жаман ниетпен) сауда алаңындағы баға белгілерін өзгертуді ұмытып кетеді.
Кассадағы тауардың бағасы «Тұтынушының құқықтарын қорғау туралы» Заңда белгіленген баға белгісінде көрсетілген құннан аспауға тиіс. Мәселен, 24-бапқа сәйкес «Сатушы (дайындаушы) тауарды сауда объектісінің ішкі және (немесе) сыртқы витриналарында қойылған баға жапсырмасымен ресімделген көрсетілген құнға сәйкес сатуға міндетті, ал тұтынушы тауарды сатып алуға құқылы».
Алдау анықталған жағдайда, тұтынушы егер сатып алу әлі жасалмаған болса, тауарды баға белгісі бойынша сатуды талап етуге немесе чек берілгеннен кейін ауыстыру анықталса, айырмашылықты қайтаруға құқылы.
Қарағанды облысының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау Департаментінің басшысы кеңес береді: «Мұндай жағдайда, шолулар мен ұсыныстар кітабында бұзушылық фактісін тіркеу, баға белгісін суретке түсіру, тауарға ақы төлеу фактісін растайтын кассалық чекті сақтау, сондай-ақ сатушының атына тұтынушының құқықтарын орындауды талап ететін жазбаша шағым жасау ұсынылады».
Алайда, көптеген дүкендер азаматтардың өтініштерін уәкілетті органға жеткізбеуді жөн көреді. Интернет-қолданушылар өздерінің сәтті тәжірибелерімен бөлісетіндіктен, ірі дүкендердің әкімшілері бағалар арасындағы айырмашылықты қайтаруға оңай келіседі.
«Алайда, даулы жағдайларда сенімділік үшін сауда объектісінің жұмысшылары дүкендерде суретке түсіруге тыйым салу туралы барлық ескертулерге қайшы келетін баға белгісінің суретін ұсынған дұрыс», – дейді Әлия Қажыкенқызы.
Сіз шағым хатта көрсеткен заңды талаптарыңызды орындаудан бас тартқан жағдайда, аумақтық тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне өтінішпен хабарласыңыз.