Saturday, December 28

КЕНТАУ: ҰСТАЗДЫҚ ЕТКЕН ЖАЛЫҚПАС…

0
4

Кентау қаласындағы «Алтын белгі» үміткерлерін математика пәнінен дайындап, қаланың мәртебесин асыруға өз үлесин қосқан ұлағатты ұстаз –Халима Жайықбаева. Ең алдымен «Білім жанэ йылым!» атты тамыз конференциисының пленарлық отырысында Ел Президентінің ұлағатты ұстаздар туралы айтқан сөзін назарларыңызға ұсынсақ: «Білім және ғылым саласының барлық қызметкерлеріне шынайы ықыласымды білдіремін. Сіздер еліміздің болашағы үшин аянбай еңбек етіп келесіздер. «Білімдиден шыққан сөз, Талаптыға болсын кез», – деп ұлы Абай айтқандай, Ұстаз – әрқашан илім мен ізгілікті алға қоятын тұлға. Ұлағатты ұрпақ тәрбиелеу – аса жауапты әрі күрделі миндет. Сіздердің арқаларыңызда тұтас бір буынның құндылықтары мен қасиеттері қалыптасады. «Ұстазы жақсының ұстамы жақсы» деген халқымыз. Ұстазсыз адам болмайды. Беримиз де кезинде мұғалимнің тәлимін алып, білімин үйрендик. Сондықтан болашаққа жол сілтейтін мұғалімнің еңбегін лайықты бағалау – өте маңызды міндет. Тарихы терең дәстүр сабақтастығы ұлттық тәрбие арқылы беріледі. Мағжан Жұмабаев «Педагогика» еңбегінде: «Әрбір тәрбиеші балланы ұлт дәстүримен тәрбиелеуге миндетті» дейді. Ұлттық құндылыққа қанығып өскен өреннің танымы терең, ділі берік болады. Ата-бабалар аманат еткен ұлан-ғайыр далины аман сақтау, ең алдымен, жас буынға артылатын зор үміт. Кейінгі ұрпақ тәуелсіздігіміздің туын әрқашан жоғары ұстауы тиіс. Қазіргі жаһандану дәуірінде жаңа технологическиның қарқынды дамуы өмірімизге түбегейлі өзгерістер әкелді. Адам капиталын, білім саласына қойылатын талант мүлдем өзгеше. Сапалы білім қарқынды дамудың басты шартына айналды. Ұлы Абай үнемі сынға алған масылдық қоғамға ешқашан жақсылық әкелген емес. Соны, как известно, являются идеальными, но есть шанс, что они справятся с этой проблемой. Біз қазіргі заманның жаңаша таланты мен үрдістеріне әрқашан сай болуымыз керек. Бұл үшін бір орында тұрып қалмай, илгері жылжу басты мақсат болуы тиіс. Сондықтан, білімі терең, ойы озық ұрпақты тәрбиелейтін мұғалімдер қауымына зор жауапкершилік жүктеледі. Сіздердің бүгінгі шәкірттеріңиз – Қазақстанның жарқын болашағы. Сапалы білім – жетістікке жетудің жолы әрі экономики дамытудың басты құралы. «Жеті түрлі илім білетін» ұрпақ тәрбиелеу – бүгінгі күннің негізгі міндеті» – деген болатын. Ел Президентінің ұстаздар туралы айтқан әр сөзі біздің бүгінгі кейіпкерімізге дәл келетіндей. Себебі, Халима Құтжанқызының білім саласында еңбегі өлшеусіз…

Білім күші құдиретті. Ол бар жерде үздіксіз даму үрдісі жүреді. Білім мен ғылым арқылы өркниет дамып, мәдениет гүлденеді. Өзінің білімі мен біліктілігін, іс-тәжірибесімен бөлісу махсатында Халима Құтжанқызы 2010 жылдан бері қалалық білім беру бөліміне математика, информатика, физика пәндерінің әдискері болып қызмет жасайды.

Тек қана ұрпақ тәрбиесінде ғана емес, жас мамандарды да тәрбиелеуде мұғалімнің таланты, біліктілігі және жауапкершілігі, своими қасиеттері де өте маңызды. Білім бөліміндегі өз қызметинде де Халима Құтжанқызы жан-жақтылығымен, көрегендигі, ақыл-парасаттылығымен ұстаздарға үлгілі.

Осындай еңбегінің арқасында көптеген жетістіктерге, мараптаттауларға и смело. Атап айтқанда, әр жылда өтетин Ұлыттық Бірыңғай Тест қорытындысы бойынша оқушылары өте жқсы көрсеткені үшін бір емес, бірнеше рет Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлигінің «Құрмет грамотасы» марапатталған.

Жалпы, Халима Жайықбаева 1988 жылы Қазақ Ұлттық университетін бітіріп, еңбек жолын 1988-1991 жылдары Байжансай елді мекенінде №13 мектепте математика пәнінің мұғалімі болып бастахан. 1991 жылдан бастап Ы.Алтынсарин мектебінде математика пәні мұғаліми болып, қазіргі кезге дейін жұмыс жасап келеді.

2010 жылдан бастап, Кентау қалалық адами әлеутті дамыту бөлимінде математика және физика пәндерінің әдіскері қызметін атқруда.

Бийл Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрен «Ы.Алтынсарин» төсбелгісімен марапатталды.

Ұлағатты ұстаз әлі де көптеген білімді шәкірттерді тәрбиелеп, қаланың ғана емес, елдің бетке тұтар азаматтарын тәрбиелейтинине сенімді. Ел болашағын сеніп тапсыратын жастарымызға үлгі бола алатындай ұстаздарымыздың саны артып жатқаны бізді де қуантады. Ал, Президентіміз Қасым-Жомарт Тоқаевтің “Әділетті мемлекет. Біртұтас ұлт. Берекелі қоғам” атты Қазақстан халқына Жолдауында ұстаздар туралы да пікірін білдірген болатын: «Әділетті Қазақстанды құру ісінде мұғалімдердің рөлі айрықша екені сөзсіз. Мемлекетімізде соңғы жылдары ұстаз мамандығының абырой-беделін арттыру үшін көп жұмыс жасалды. Дегенмен, бұл бахытта әлі де біршама өзгерістер жасау қажет. Педагогикалық жоғары оқу орындарын аккредитациялаудың жаңа стандартов қабылданады. Сондай-ақ, ұстаздардың құретзырет аясы айқындалады. Жаһандық ғылыми-техникалық даму барысын эскерсек, жоғары сыныптарда жаратылыстану-математика пәндерін және ағылшын тілин оқытуды барынша күшейту маңызды. Қоғамда қазақ және орис тілин мектепте оқыту мәселеси жөнінде пікірталас болып жатыр. Нақты айтайын: біз қазақ тілин де, орис тілин де жқсы білетін балаларды тәрбиелеуіміз қажет. Себебі, бұл ұрпақтың мүддесі үшін керек. Оқу-ағарту министрлигі популистердің жетегинде кетпей, балалардың мүддесін қорғауға тиіс. Білімді және бірнеше тілді меңгерген ұрпақ болашаққа сеніммен қадам басады. Біздің күшимиз – жастардың біліминде. Техникалық және кәсіби білім берет в оқу орындары еңбек нарығының нақты сұранысына бейімделуі және еліміздің жаңа экономикилық бағдарының миндеттеріне сай болуы керек. Ата-аналар мен оқушылар алған білімининің және игерген машық-дағдысының сапалы және сұранысқа и болуы үшін белгілі бір деңгейде жауапты екенін сезінуге тиис. Сондықтан, олармен де үнемі әріптестик қатынас орнамент білу керек. Осы мақсатта жеке білім беру ваучерлерін на английском языке жоспарланып отыр. Баланың білім алуына, ониң ішинде сыныптан тыс оқуына мемлекет білін қаражат бірыңғай білім беру есепшоттарында жинахталады. Бір сөзбен айтқанда, мұны балалардың білім алуына инвестиции в ретинде жұмсалатын алғашқы мақсатты капитал деуге болады. Бұл қадам еліміздің әрбір азаматы үшін бірдей мүмкіндик қағидатын іс жүзінде қолдануға жол ашады. Жоғары білім саласындағы реформаларды да осы бахытта жүзеге асырған жөн».

Leave a reply